De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG KD63122A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h********@g******** 31-03-2023

vorm, ruimte

Geschreven voor: ATAG KD63122A

Bij mijn nieuwe keuken 5 apparaten van Atag gekocht. Op deze lawaaiige koelkast na is alles prima. De koelkast is ruim, overzichtelijk, mooi. Hij maakt alleen heel veel geluid. Aangezien hij staat in een open keuken is dit heel storend.

Pluspunten

• ruim
  • prijs

Minpunten

• maakt te veel geluid

Officiele reactie van Atag 03-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat de koelkast meer geluid maakt dan u verwacht. Graag ontvangen wij vanuit u een e-mail met daarin uw NAW gegevens, een kopie van deze review en een geluidsopname van het geluid van de koelkast. Deze e-mail kunt u toesturen naar webcare@atagbenelux.com

Marijke
Webcare ATAG

Bas.derwedwen@strukton.com 01-02-2022

Te veel lawaai

Geschreven voor: ATAG KD63122A

Ziet er luxe uit ,gebruiksvriendelijk
Prijstechnisch goed
Maakt veel lawaai helaas

Pluspunten

• Mooi van binnen

Minpunten

• Lawaaiig motor

Officiele reactie van Atag 02-02-2022

Beste Bas,
Dank u wel voor deze review. Naast uw enthousiasme over de uitstraling en de gebruiksvriendelijkheid, is het des te vervelender dat uw koelkast veel geluid laat horen.
Wij ontvangen graag via webcare@atagbenelux.com uw volledige adres-en contactgegevens, het modelnummer van de koelkast inclusief de storing. Wij kijken dan graag met u mee.
Chantal Webcareteam ATAG